en tjuvstart.

Nu kliar det för mycket i fingrarna för att jag ska kunna hålla mig ifrån att skriva det första riktiga inlägget här på min nya blogg. Min nya blogg som i skrivande stund har lösenordsskydd, vilket den också kommer ha fram till åtminstone helgen. Ni som läser detta kan ju se det som en liten överraskning om ni vill. Jag känner bara att blogga inte är något jag kan överge för att uttrycka sig i ord och bild är något av det bästa jag vet. Så detta blir min nya plats för kreativa utlopp. Fotografier, tankar, känslor, matlagning, inspiration, allt allt allt, men lite mer jag än tidigare. Det är min vision. 
 
Och jag hoppas ni är med mig, ni som vill! 
Och för er som inte vet heter jag Frida. 
Och jag tror att jag kommer presentera mig lite utförligare framöver.
Och ni är så himla välkommna hit!
Ha det fint!
Dagbok., Skrivet. | |
Upp