staden myten hemligheten åk inte dit du kommer bli biten

 
 
Hej! Jag måste tänka efter både en och två gånger innan jag fattar att det är fredag, alla dessa dagar som numera är som vilken dag som helst. Alltså det är en dag och ingen veckodag, är inte helt bekväm med det, förhoppningsvis kommer det en föränding om ett tag. Annars är jag allmänt pepp för idag är det Popaganda, imorgon med för den delen. Jag och Johanna ska gå och det ska bli hur jäkla fint som helst. Sen så har jag en sticka i mitt finger som kommer ifrån Sverigedemokraternas stuga på Medis, det om något känns ju absolut väldigt ovärt. Det är sånt som kan hända sena nätter och så är det ju under dygnets ljusa timmar en får brottas med konsekvenserna. Haha, nej men det skulle vara illa om den inte försvinner, SD är inte min grej vilken form de än visar sig på.
 
Ha en megafin fredag vänner!
Dagbok., Fotografier. | |
#1 - - Emma:

Har du fler New York bilder att bjuda på? :) De du la upp var sååå finaa!! :) Min dröm är verkligen att få åka dit en dag.

Svar: Ja absolut, det kommer fler NYbilder!! Och åh, tusen tack vad fin du är! Ja det är verkligen en helt amazing stad, besök besök! :D <3
fgodling.blogg.se

Upp