Min julafton.

Och så är julen över, jag hänger inte meeed. Saknar plötsligt hela december innan jul så himla mycket, uppskattade det för lite tror jag. Men äsch det finns annat att längta till nu! Pepp pepp pepp. 2015 kommer bli ett fantastiskt och sjukt spännande år tror jag. Fast först vill jag visa lite från min julafton som tillbringades hemma med min lilla familj, precis som jag vill ha det. 
 
 
Och att dessa två bilder ovan blev de enda tv¨bilder jag var med på, det är ett frågetecken i sig. 
 
 
Den ena av de två julgransprydnaderna vi köpte från julpynts-affären i New York. Fatta vad underbart att besöka den affären precis innan jul. Jag menar, det var lite lustigt att gå där och spana julgranspynt med julmusik i öronen när det var 30 grader och sol ute... 
 
Nya vegotillskot på julbordet blev mandelfrikadeller, grönkålspaj och auberginesill. Allt blev så så så gott! Mer vegetariskt på julbordet tack!
 
Och sen då? Tydligen har vi världen mest obehagliga tomtemask, förlåt om någon blev skrämd alltså... Inte konstigt att jag var livrädd för tomten när jag var liten... Kvällen slutade jättebra i alla fall. Efter julmiddag och lite paketöppning spelade vi spel vilket är någonting en borde göra oftare. Jag borde dessutom jobba på att bli mer allmänbildad. Det är något en kan upptäcka när en spelar spel. Jag hade i alla fall en superfin och mysig julafton, hoppas ni också hade en fin kväll vad ni än gjorde! <3
Dagbok., Fotografier. | |
Upp