tell me about yourself

Sista dagen innan nyåååår med andra ord sista dagen innan ledighet från jobbet! I morse var en sån där dag när en bara vill stanna under täcket ni vet, varm och mysigt. Men icke, nu sitter jag här på jobbet och slutar om cirkus 7 timmar. Nu tänkte jag roa mig ett slag genom att visa några bilder tagna med mobilen de senaste dagarna.
Ha det fint!
 
I lördags träffade jag världen bästa Alice och Nora. Vi gav mellandagsrean en chans i Täby Centrum och jag fyndade välbehövliga ting. Dessutom hittade vi soffan med stort S. Världens härligaste. Om någon skulle ha 31.000 liggandes någonstans så får hen mer än gärna bidraga med dessa för ett liv utan denna soffa är i princip otänkbart. Ah, det var allt om den soffan.
 
I samma inredningsaffär hittade jag den här lappen som jag gillade.
 
Och så igår, ännu en jobbardag. Jag passade på att knäppa en selfie i personalrummet medan jag väntade på tevattnet att koka klart. Men roligare saker väntade...
 
En hel bunt av gamla NF11-människor (min gymnasieklass) träffades och så åt vi middag tillsammans. Det var verkligen jättemysigt och i alla fall jag fick känslan att det liks gärna skulle kunnat vara igår vi sågs, och inte att det gått mer än ett halvår sedan vi var samlade. Åå blev lite gymnasietsentimental i hjärtat nu... Igårkväll var i alla fall en himla fin stund och det var kul att höra vad alla hade hittat på och varit med om sen studenten!
Dagbok., Genom mobilkameran. | |
Upp