Sommar genom en mobilkamera.

I måndags började min och Johannas roadtrip söderut. Vi har åkt Norrköping, Kalmar, Hässleholm ungefär. Nu bor vi i Hässleholm och åker till olika ställen därifrån. Vilket har inneburit stränder, igår Åhus och idag någonstans i Malmö. 

Men mer om det senare när jag kan visa fotografier. Jag vill visa er några genom mobilen-bilder om vad som hänt den senaste tiden. Eller rättare sagt va som hände efter Bråvalla. Åh, alltså min sommar har verkligen varit fullspäckad med roligheter. Jag tror nog detta är en av de bästa sommrarna någonsin.


Charlotte kom hem från USA efter ett utbytesår där och åh vad underbart de var att träffa henne! Och kvällrn var så himla rolig. Först fika med Charlotte såklart, Julia, Selma, Andrey och Cissi. Sedan skulle de andra vidare så jag, Julia och Charlotte åt god middag på Vapiano och promenerade i Humlan, Kungsträdgården och kom tillslut till kajen i Gamla stan där vi satt och pratade till midnatt. Och något av det bästa, det var en sommarnatt alltså frös vi nästan ingenting. 


Sån här fin solnegång var det över Stockholm den dagen. Solnedgångar alltså, jag älskar älskar älskar det, 


Veckan efter åkte Alice mormor till Spanien och Alice och jag var lägenhetsvakter. En helt galet rolig och mysig vecka vilket inkluderade bad, alla Harry Potter-filmer, god mat, sena (och varma!!) kvällar på balkongen och biotittande. Vi såg The fault in our stars och åh vet fortfarande inte om jag hämtat mig efter filmen. Även fast jag läst boken och visste vad som skulle hända blev jag så himla gråtig. Se den! 



Vad hände sen? Jo, jag tog bussen till landet där hela min familj var. Boken jag läste heter Me befor you, Livet efter dig på svenska. Finaste historien, jag tyckte så mycket om den boken!! 









Fina dagar med bad, utflykter och släktbesök. Och backluckeloppisbesök såklart! Dock hittade jag inget som blev mitt, men det är så himla mycket sommar med backluckeloppis. Loppis överhuvudtaget alltså, så bra. 

Nu är vi nästan i Lund och jag ska lyssna på musik ett tag tror jag. Hoppas ni har fina dagar och att ni mår bra. 
Kram! 
Dagbok., Fotografier. | |
Upp