Natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö.

Jag andas, äter och sover studenten just nu, jag LEVER studenten. Det är det enda som snurrar i mitt huvud och på ett sätt blir jag trött på det eftersom det är det enda jag skriver om här. Men som sagt, för ett litet tag är det vad allt handlar om, det är så det ska vara. 
 
 
Och idag har varit en så galet fullspäckad dag. Lite innan elva mötte jag Casper och Hanna vid Skanstull, vi promenerade till Bernadottegymnasiet för att se Johannas utspring. Åh vad pepp jag blev, alla var så glada, både studenterna och allas familjer. Det är först nu jag börjar förstå att JAG tar studenten om två dagar?! Fast nu när jag skriver det här är ju klockan nästan över tolv så jag tar praktiskt taget studenten imorgon! En tanke jag inte vänjer mig vid. I alla fall, efter utspringet letade vi upp Johanna och kramades och grattade. Sedan var det dags för mig att springa runt halva stan för att bocka av saker på min aldelles för långa att göra-lista jag har. Klockan tre var jag i Huddinge och mötte återigen upp Casper och Hanna för att gå på Johannas mottagning! Vi satt i solen, åt supergod mat, (brände oss), drack jordgubbsvin och pratade om allt möjligt. Så bra!! Dagens andra mottagning var hos Alice, jag blev hämtad med bil av min familj, vi hämtade upp Nora och sedan begav vi oss mot Brottby! Väl där blev det kramkalas, vi åt återigen god mat och hade det så mysigt. Efter allt spring tidigare under dagen kände jag verkligen hur tröttheten började komma ikapp mig, och jag menar detta var inte ens min egen studentdag... 
 
 
Nu är vi hemma och jag ska se ett avsnitt Orange is the new black vilket förövrigt kan vara den bästa serien i världshistorien. Nej men seriöst, SE DEN. Sen ska jag sova, åh så skönt. Imorgon väntar massa städning och fix inför torsdagens mottagning och sedan tar ju Nora studenten och det ska ju firas!! Jag är så uppe i varv nu att jag vet inte vad, men det är underbart. 
Ha det fint!
 
 
P.S. Note to self: fota mer mer mer!! D.S.
fotografier: weheartit
Dagbok. | |
Upp