Let´s go nu är jag din yo

 
 
När magnolian och körsbärsblommorna blommade för några veckor sedan.
 
En till sån där bra dag trots smått skolstressad och för lite sömn. Vår sista lektion blev inställd så jag, Julia, Shan, Dani och Andrey åkte in till stan för att leta efter det sista i klädväg till skivan på lördag. Alltså åh vad jag tjatar om det precis hela tiden, men ÅH vad jag längtar. Igår skrev jag ju att jag har bestämt mig för vem jag ska vara då vårt tema är musik, nämligen Miley Cyrus! Ett vitt linne á la Wrecking ball och ett guldkedjehalsband införskaffades och nu tror jag allt är fixat för min del.
 
Shan köpte en afroperuk och alltså det är så himla bra, när han har på sig den ser det verkligen ut som att det skulle vara hans naturliga hår! Han gick runt med den och försökte se helt vanlig ut ett tag och vad människor tittade, skrattade så mycket. 
 
Nu är jag hemma och är så glad över att ha haft en bra dag med massor av skratt och skivpepp. Sånt behövs. Nu borde jag antagligen ta tag i skolrelaterade saker även fast det tar emot så mycket. Helst av allt skulle jag bara vilja kunna njuta av den sista tiden på Norra och med klassen. Ha det fint!
Dagbok., Fotografier. | |
#1 - - Jennie Bergius:

Så fin bloggen är och vilka härliga foton, bra dagar är dom bästa! :)
Nu är min blogg igång igen :) - det går ju inte att hålla sig borta <3 Jennie

Svar: Åh tack så himla mycket!! Och det är så kul att din blogg är igång igen, åh vad jag förstår dig om att det inte går att hålla sig borta! Kram! <3
fgodling.blogg.se

#2 - - Johanna:

Åh sista tiden är ju både så himla bra och så fruktansvärt hemsk. Men jag är i alla fall snart klar med plugget och då ska jag krama och pussa på mina klassisar hela dagarna!
Ha en asbra helg Frida!!! <3

Svar: Åh jag håller med dig så mycket!! Jag är nästan nästan klar med allt plugg, vilket känns faaaaantastiskt!!!! Och åh jag hade en sån obeskrivligt bra helg! Hoppas din var megafin med! Kramar! <3
fgodling.blogg.se

Upp