#nf11sskiva

 
 
 
 
Vad som fastnar på bild om kameran är med i skolan under de sista veckorna i trean.
 
IDAG ÄR DET DAGS, min världbästa underbaraste klass skiva. Jag kan nästan inte beskriva i ord hur mycket jag har längtat efter denna dag och hur pepp jag är!!! De senaste dagarna har varit så bra de kan bli. All skolstress är i princip över och jag är ledig nästa hela tiden pga inställda lektioner osv. Det är nästan som att jag har glömt hur det känns att leva på riktigt, att vara lycklig och inte ha något ångestmoln i magen.
 
Jag måste låta helt hysterisk i denna text, men ja, jag tror nog att det är en bra beskrivning av mitt sinnestillstånd just nu. Hoppas ni får en helt fantastisk lördag, för åh det ska jag ha! Ha det fint!
Dagbok., Fotografier. | |
#1 - - Johanna:

Åh hoppas att du hade en jättejättejättebra skiva!!!

Svar: Åh den var så fantastisk sååå!!! <3
fgodling.blogg.se

Upp