~ half a heart ~

Jag skulle ljuga om jag sa att de senaste dagarna har varit tiptop. I onsdags fick vi reda på att Zayn lämnar One Direction. Och jag VET att för vissa är det här en sak som absolut inte har någon betydelse, men så är det inte för mig. På riktigt. Det låter så sjukt klyschigt men det där himla bandet har hjälpt mig så himla mycket. Ni har säker också någon sån artist eller sådant band som ni lyssnat på när allt känts skit och så har allt känts lite bättre. En vill liksom inte att något ska förändras hos ett band eller en artist som ger en det.

Aaah de är så svårt att förklara och allt låter bara så himla töntigt och stereotypigt. Tänker att det får göra det för åtminstone så vet jag vad jag känner. Är i alla fall så himla tacksam att jag fick möjligheten att se dem live två gånger, alla fem. Dock förändras ingenting med mina känslor för detta himla band, det är bara något som känns så himla tomt i hjärtat. De var aldrig "bara ett band".
 
Så, nu fick jag skriva av mig lite. Idag är det fredag hörni, woho! Dock blir det en himla opeppig fredag för mig, jag ska plugga, handla, tvätt och plugga lite till. Om en vecka sitter jag snart på ett tåg till Stockholm, förmodligen halvt levande eftersom vi ska tentafira kvällen innan... Det ska nog gå hehe. 
Hoppas ni får en fin dag! Puss. 
Dagbok., Skrivet. | |
#1 - - Daniela :

Tur att vi har varandra så att någon förstår!

Svar: Vet inte vad jag hade gjort annars <3
Frida

#2 - - johanna:

åh alltså lyssnar knappt på one direction men är typ ledsen ändå. och hatar folk som förminskar såna här saker så himla mycket. tydligen är det helt okej att vara medelålders man och gråta och vara ledsen när ens sportlag torskar, men som ung tjej får en inte bli ledsen över en sån här sak. så himla fånigt!

Svar: åh vad du är bra johanna <3
Frida

Upp