10 punkter... eller typ prokrastinering bara

- Vad är de för skilland på att drömma om framtiden och att leva i framtiden istället för i nuet?
- En brödrost. Jag MÅSTE köpa en brödrost.
- Igår påbörjade jag en ny jul-spellista, är det för tidigt eller??
- Balsamvinäger är livets vinäger
- Snart ska jag köpa nya téer och jag är orimligt pepp. 
- Någon mer än jag som romantiserar bilden av att plugga på bibliotek? I försig tycker jag att det lever upp till förväntningarna ganska så himla bra. I alla fall stadsbibblan i Malmö. 
- Falafel var det länge sen jag åt, saknar'e. 
- Garants havremjölk är godast i te enligt mig. TIPS!
- Imorgon har jag min slutbedömning på min alldeles första praktik. 5 veckor på vårdboendet är snart över, galet vad tiden gick snabbt då?!
- Impulsskrev denna lista istället för att sammanfatta föreläsningsanteckningar om diabetes. 
 
Nu ska jag läsa bok! Vi hörs! Kram!
 
Listor. | |
Upp