Ett kärt återseende.

JAG ÄR TILLBAKA. 
 
Skulle en kunna säga. Livet utan datorladdare resulterade i några månaders ofrivillig bloggpaus. På ett sätt väldigt skönt att få ta en paus från allt och tänka vad det är jag verkligen vill dokumentera och sedan kunna läsa här på min cyberdagbok. Nu är jag sugen på att blogga igen och ge er som vill läsa ögonblick från mitt liv och så. Framförallt foton, åh, jag har så himla mycket foton jag vill visa från den här sommaren. 
 
Och mer kommer! Idag är det ju fredag och om två dagar, alltså på söndag, åker jag och Mattias till Amsterdam. Har precis börjat fatta det och jag är så pepp! Amsterdam är verkligen en stad jag velat resa till väldigt länge, på bild ser den ju ut som drömmarnas drömstad med massor av kanaler, fina hus, grönska och husbåtar. Lovar att jag kommer blogga om resan massor, det känner jag på mig redan nu. 
 
Sen tänker jag att jag tar den här "börjat blogga igen"-starten ganska så lungt. Kommer berätta saker som hänt i egna inlägg och så får det vara fint så. Tror på det. 
 
Kram på er fina!!
 
 
Skrivet. | |
#1 - - Dani:

ÅH vad glad jag blir!!!!

Svar: Gullis <3 <3
Frida

#2 - - Julia:

Lycka <3 <3 <3

Svar: <3!!
Frida

Upp