- VARDAGSGLIMTAR -

 
 
 
Så här ser min vardag lite ut just nu. Om vardagarna hänger jag mest på praktiken, vilken det förresten bara är en vecka kvar på, om inte mindre. Känns helt helt galet. Samtidigt känns det väldigt skönt och jag ser fram emot en vecka i skolan och sen att få köra igång med nästa praktik! Dessutom ska jag en sväng upp till Stockholm innan praktiken på sjukhuset drar igång, jag och Ida ska se Madonna lördagen den 14 november. Pepp!!
 
Min helg var fin (så knäppt att jag skriver om detta nu, det är ju liksom fredag imorgon?! Jag har värsta måndagskänslan i kroppen varje dag), i fredags gick Tara, Mattias, Johan och jag ut i Lund. Dansade massa massa och det var jättekul, temakväll var det också, Mad men-tema. Alla var så finklädda och så var där en livespelande saxofonist! Resten av helgen låg jag dödssjuk (haha jaja...) i feber och världens halsont som kom från ingenstans. Därför har veckan varit lite trögstartad. Förra veckan var jag och Mattias båda lediga på torsdagen så vi åkte till havet för att andas frisk luft och titta på oktobervågorna. Det avr så himla grått men mysigt ändå. 
 
Just nu ser jag fram emot imorgon efter praktiken, det blir middagshäng och kanske utgång senare på kvällen. Kul ska det bli oavsett, jag läääängtar. Dagar att se fram emot är guld värda just nu. <3
 
Upp