07. en malmöpromenad.

Igår var en sån dag då förmiddagen bara försvinner för att en bara inte orkar någonting. Hela veckan har gått åt att förbereda inför en gruppredovisning som vi hade i torsdags. Hjärt- och kärlsjukdomar handlade min grupps redovisning om och det gick bra! Om än nervöst, som alltid. Men i alla fall, min förmiddag igår försvann medan det fina vädret gjorde sig påmind utanför. 

 
 
För att komma ut gjorde jag det enda rätta i just den stunden, slängde på mig lite läppstift, mina bästa örhängen och så gick jag ut. Kameran fick följa med mig!
 
 
Tog en preomenad förbi Pildammsparken och solen var så där eftermiddagsguldig, som den är på vintern.
 
 
 
 
Sedan styrde jag stegen mot stan och kikade lite i affärer. Reor är ju en bra grej och det finns många reor just nu. Hittade en mysig tröja för 100 kr på HM som fick följa med mig hem. Med polokrage och allt, gillart!
 
 
När jag kom ut hade solen hunnit gå ner. Malmö är fint i skymning. Sen handlade jag!
 
 
Till middag åt jag veggo-dumplings som jag hittade i frysdisken på Hemköp. Har sett att Ica har en variant också som jag velat testa ett tag, blev väldigt pepp när jag hittade liknande på Hemköp. Gott var det men nästa gång vill jag testa Icas, eller kanske laga egna... 
 
Ikväll väntar middag, vin och dans med finisar. Ha en underbar lördagskväll!

#1 - - johanna:

låter som en fantastiskt lördag ju, ibland kan det vara skönt att låta förmiddagen bara försvinna.

och saknar ju snön när jag ser det här, här regnar det bara nu :((

Upp