Post-tenta

Tentan är skriven, i fredags rättare sagt, och jag tänkte mest meddela att jag lever och att livet känns lite finare igen. Efter veckor av intensivt intensivt plugg, några breakdowns och nästan rimliga mängder kaffe är tentan SKRIVEN. Med detta sagt vet jag såklart än inte resultatet, men hörni det tar vi sen. 


Idag startade den nya kursen, exemansarbetet. Och trots att det finns vissa moment i hela den processen som ligger som en orosklump i magen så tror jag det blir bra ändå. Våren och tiden fram till sommarlov tycks bli fantastiskt fin med massor av besök här i Malmö och sedan ska ju jag en sväng till Berlin. Åh så fint. Prio är dock att bli frisk, mitt halsont släpper inte och jag börjar bli pepp på att springa utomhus ikapp med den skinande solen.

Nu: sova och krya. Ha det fint! 

Dagbok., Genom mobilkameran., LIVSPEPP | |
Upp