Vad en lördagsmorgon kan bjuda på

 
 
// tre morgonbilder. det regnade jättemycket för ett tag sen men det har börjat blomma och knoppa ute så det är okej. och så en grötfrukost och boken jag läser just nu!
 
▼▲▼▲

Lördagsmorgon, tvätta, läsa, gäspa lite extra. Ungefär så har min morgon sett ut hittills. Jag har redan varit nere i tvätttugan två vändor, åååh de tar emot så mycket varje gång alarmet på mobilen går i gång och det är dags att gå ner. Men mina rena kläder började sina så detta var nödvändigt. Och så lyssnar jag på Morgonpasset i P3, älskar det, älskar radio på morgonen. 
 
Nu ska jag ner om en kvart eller så. Frukostdags! Havregrynsgröt med solroskärnor och mandelmjölk, gott och jättelängesen jag åt det. Ikväll har min kompis Tara och hennes roomies inflyttningsfest vilket ska bli superkul. Annars bjuder dagen på en sväng på stan (csn kom igår hehe) och säkert lite plugg. 
 
Förresten!! Jag blev godkänd på första fysiologitentan!! Så. Jäkla. Skönt. Alltså min puls när ja klickade mig in på exeldokumentet och letade upp min tentakod... Hade en känsla av att jag skulle kugga, men icket. Och det är jag så så så glad över. Okej, nu är det bara att ladda om till nästa fysiologitenta som är om två veckor.
Böcker., Dagbok., Fotografier., Mat & gott. | |
Upp