21 augusti = nyår?

Det som är både positivt och negativt med höst är den nystart den innbär för mig. Jag vill så mycket men oftast blir de bara ett stort virrvarr av saker och viljor och tankar att hela jag blir handlingsförlamad. Som att reda ut ett trassligt garnnystan, vart ska en börja? 
 
Innan vi åkte till Amsterdam såg jag "efter Amsterdam" som min nystart. Och så kommer det bli, men kanske inte idag. Igår hade jag min mest känslosamma dag på hela sommaren. Lite av de känslorna finns fortfarande kvar i mig och som vi alla vet, en urladdning kräver sin återhämtning. Lite så ser jag på denna dag, jag tar allt som det kommer. Ikväll ska jag ha det fint på Malmöfestivalen. Höjdpunkten delux är Markus Krunegård, men jag är även pepp på Zara Larsson och Seinabo Sey. 
 
Förövrigt hade vi det helt underbart i Amsterdam. Så fin stad! Jag har massor att visa er och planerar även att klippa ihop en liten resefilm, tänkte att det kunde vara hur kul som helst. Nu tar jag tag i livet för ett slag. Vi hörs!
 
 
 
 
BTW! Läs Tiliabloggen och världens bästa Alice som är vårt nya tillskott i bloggteamet. Fy tusan vad hon skriver fint, så där så att det känns. Dagens tips minsann. KLICKA HÄR.
Dagbok., Genom mobilkameran., Tips. | Amsterdam 2015. | |
#1 - - johanna:

åh känner precis sådär ang nystart. men än vill jag tro att allt kommer bli precis som jag tänkt och vill, har inte hunnit bli besviken på mig själv än. det kommer väl..

vad fint att du bloggar igen förresten!!!

Svar: men eller hur!! även om det nästan aldrig blir som en tänkt sig är det nog ändå viktigt att få känna som att en börjar om på nytt i alla fall, det ger mig så mycket framtidshopp åtminstone.
åh fina du!!
Frida

Upp