en gul regnjacka

 
Saker som är: 
Har en ny gul och fin regnjacka, kanske året bästa köp om jag ska vara ärlig. Mer nyheter på den materiella fronten är en klänning och en ny dagbok. Fullt logiska saker det med. Lyssnar på poddar lyssnar på musik skapar spellistor när jag får feeling och snart börjar skolan igen. Livet är faktiskt väldigt fint men jag är dålig på att vara själv sent på kvällen för jag tänker för mycket då. Snart är min bok utläst och det finns något så ortoligt tillfredställande i det likväl som att finna nya kreativa utlopp som ännu ej är upptäckta. NYSTART, det pirrar när jag tänker på det och ibland undrar jag varför det är så men nöjer mig där. Nu ska jag gå ut och springa och jag känner en omåttlig pepp inför det med, och undrar varför, det gäller att passa mig noga. Och så längtar jag ju. Till regn. En gul regnjacka ska ju inte bara hänga och se fin ut.
Genom mobilkameran., Skrivet. | |
Upp