T E N T A P LU G G

 
 
Näe hörni, vilka tråkiga bilder. De enda bilderna jag lyckats ta med min systemis de senaste veckorna är från min lilla lägis. Men till våren, dååå. Hörde att våren tydligen hade kommit till skåne, vet inte riktigt om jag håller med men visst, det är varmare nu. Jag längtar mest efter löv på träden och lite mer sol och blå himmel. 
 
Nu har jag inget schemalagt i skolan fram tills torsdag men inte är jag ledig för det. På fredag har jag min första tenta i kursen som heter "Omvårdnad - teorier och begrepp". Jag har till och med fällt upp mitt bord så de blev större, brukar ha hälften så stort annars. Men ska en få plats med alla böcker så måste en! Det känns så svårt att veta om en pluggat för mycket eller för lite eller om en pluggar på rätt saker osv osv. Än är jag lugn, tror jag... 
 
Vi får se om vi hörs innan fredag, ha det fint!! 
Dagbok., Fotografier., Livet som sjuksköterskestudent. | |
#1 - - Emma:

Späääännnande! Det kommer säkert att gå bra :D

Svar: Waaaah jag hoppas det, börjar bli lite nervös!
Frida

#2 - - Milla:

Spännande med första tentan, det kommer gå toppen! Lycka till :D

Svar: Åååh! <3
Frida

#3 - - johanna:

åh kämpa på med plugget! och det är bara fint att se bilder från din lägenhet. kan du inte visa mer hur det ser ut? :D

Svar: det ska jag!! :D åh vad glad jag blir att du tycker det, kan absolut visa lite mer!
Frida

Upp