Blogg, helgpepp och OSCE-tankar.

Jag vill blogg mer än vad jag gör nu! Det jag funderar över är vad som är kul att läsa om, eller om det ens spelar någon roll, för vardag är så himla olika nu för tiden. Ibland i alla fall. Kanske inte nu när jag har två tentor framör mig med två veckors mellanrum, då blir det mest plugg plugg plugg.
 
Dock är två helger framöver riktigt peppiga! Ikväll kommer Charlotte till Malmö och på lördag kommer Dani hit. Åh vad fint och himla kul det kommer bli!! Nästa helg kommer mamma hit och det ska också bli jättekul. Vad som gör allt så mycket bättre är det fina vädret som i alla fall råder här i Malmö just nu. Sooool säger jag bara. Att det kan göra sån skillnad. 
 
En annan sak vi börjat prata om i skolan nu är vår första OSCE-examination, alltså får första praktiska examination. Det kommer gå till så att vi är fyra studenter och så lottas det vilket moment en ska utföra, typ venprovtagning eller att utföra en injektion. Samtidigt ska både en lärare och de andra studenterna titta på och bedöma. Aaaah nervöst!! 
 
Nej om jag skulle återgå till att svara på mina seminariefrågor... Och oj vilket oklart osammanhängande blogginlägg detta blev. Ha det fint!! 
 
Varför inte göra detta inlägg ännu mer rörigt och slänga in några NY-bilder också? Ojoj så fint det skulle vara att befinna sig där just nu.
 
 
 
 
#1 - - johanna:

jag tycker att det är fint att höra om din vardag bara, få veta vad du gör :) KRAM

Svar: åh tack, vad jag glad jag blir johanna!! kram!!
Frida

Upp