trettiosju grader celcius

 
Två bilder som summerar min helg ganska så precis. 
Vad hade jag gjort utan te dagar som denna?
 
Just nu skulle jag lätt vilja befinna mig på en annan plats. Kanske i en helt ny stad i ett helt annat land. Och sedan att få upptäcka. Promenera utan nåt egentligt mål och absolut utan någon som helst karta. Hitta fina hus och smala gränder och mysiga caféer och fota massor massor massor av bilder. Temperaturen skulle vara en si så där 17 grader, lagom så att en absolut inte fryser i skuggan, och sol ska det vara såklart. 
 
Istället sitter jag inne i min lägis och pluggar till fysiologi och anatomitentan vi har på torsdag, som jag säkert har berätta om. En konstig känsla i kroppen har jag också men kan inte sätta ord på vad de är för känsla. Dessutom tror jag att jag ätit något jag är allergisk mot för det kliar på min ena kind och sticks i läppen, ah men perfekt. Jag längtar så mycket till nästa helg då jag kommer vara hemma i Stockholm. Behöver en ensampromenad på någon av rundorna jag gått så många gånger förut. Behöver tänka. Eller så är det att inte tänka jag behöver, är inte riktigt säker på det där. 
 
Okej, tyst nu huvudet, du ska bara tänka latinska skelettdelar och sånt, förstått?
#1 - - ISA:

Låter väldigt härligt att va i ny stad, ny plats och bara upptäcka. Men det får gärna va liiite mer är 17grader, hehe ;)

#2 - - Julia:

Surfresa ju!!!!!

Upp