~ en ny bokklubbsbok ~

På bilden ser ni den nya bokklubbsboken, "Den lysande världen" av Siri Hustvedt. Hittills har jag bara kommit cirkus 50 sidor in i boken men jag tror den kan bli väldans bra faktiskt. Skriver mer om den när jag läst klart och vi haft bokklubbsmöte. Det enda jag saknar är läsro... Jag kan liksom inte koncentrera mig längre stunder och jag ver inte varför. Hm.
 
Men halloj! Vet ni: Jag är godkänd på praktiken! Känns himla bra. Nu laddar jag om inför tentor och eximinationer och praktikperiod två. Kanske var det inte det sista jag såg av vårdboendet ändå, kanske kommer jag jobba där som sommarvikare. Skönt tänker jag, att veta hur en arbetsplats fungerar och känna personalen även om vårdtagarna kan vara nya. Vi får se, telefonnummer att ringa har jag!
 
Böcker., Dagbok., Livet som sjuksköterskestudent. | |
Upp