svaneholms slott

Väldans mycket sjuksköterskeprat det blev på blogget nu då. Den senaste veckan har jag knappt suttit ner och bara varit, lyssnat på musik och liksom bara pysslat med mitt. Omställningar tär med på mig än jag vågat erkänna tror jag, efter en veckas känslo-overload märkar jag kanske kanske att det börjar lugna ner sig. Eller så gör det inte det, vem vet. Ibland är det så jobbigt att känna precis heeeela tiden. 
 
Min helg var i alla fall superfin! I lördags var det internationella världshälsodagen och jag var i Trelleborg med bästa bästa Tilia-gänget för en heldag där. Syftet var att presenteras för olika föreningar, organisationer m.m. rörande psykisk hälsa. Tilia var såklart där, även Regions Skånes psykiatri, Hjärnkoll, Rädda barnen, KRIS, boenden av olika slag, dagaktivitetsgrupper och massa andra spännande duktiga människor som gjorde bra saker. I söndags tog jag min så efterlängtade sovmorgon, sprang i Pildammsparken och söndagsmyste med Mattias. 
 
Nu tänkte jag berätta, eller snarare visa, en annan helg, eller snarare en dag av en helg. Svaneholms slott en solig höstdag för några veckor sedan.
 
Ha det fint!
 
Grönt och tegel är en fantastisk kombination säger jag bara. 
 
Svaneholms slott.
 
 
Höstlöv är så himla fint, blir så peppig i kroppen av det!!! 
 
Nån hade ristat ett hjärta på ett träd. Haha, värd förklaring... Ni kanske såg det liksom?!
 
 
En spexig...
 
...och en som inte ville vara med på bild.
 
 
Åk dit! Promenera runt sjön! Mycket nice! 
 
Dagbok., Fotografier. | |
Upp