måndagsmorgon

 
 
Måndag. Morgonpasset, grötfrukost och den obligatoriska koppen te. Ny vecka och det känns fint. Jag tror dessutom att jag friskförklarar mig nu, vilket innebär yoga eller en löptur i eftermiddag. Men först några timmar i skolan. Vi ska ha föreläsning om onkoligi och sedan arbeta med ett nytt case i eftermiddag. Båda ska bli intressanta känner jag. 
 
Ovan ser ni en miniliten papperstrana. Fin va? Jag lärde mig vika såna igår när vi hade söndagsmys med Tilia. Förväntar mig nu att bli helt hooked på det och vika mig en hel flock. Frågan är bara vad jag ska göra med dem, är lite sugen på att hända upp någonstans. Alltså åh. Framtidstänk, jag har ju än så länge bara vikt en. Nej, veckans sak att sträva efter är att vara mer i nuet (och inte missa hösten ute!!!). 
 
Ha det fint! 
 
Dagbok., Fotografier., Livet som sjuksköterskestudent. | |
Upp