16. Din tid kommer.

 
 
 
Frukostsmoothie med banan, spenat, blåbär, avokado, jordgubbar och havremjölk. Markus Krunegårds senaste vinyl i bakgrunden. Och världens bästa person, såklart. 
 
Söndag. Sen vi hördes senast har jag hunnit fylla 21, i fredags närmare bestämt. Kvällen tillbringade vi i Lund med förmys, tacksittning och utgång. Så kul. Och jag fick så fina presenter dagen till ära, blev så himlans glad. <3 Idag är ambitionen att endast fokusera på en hemtenta plus massa seminariefrågor. Ja, ambitionen, vi vet alla att verkligheten ibland ser annorlunda ut. Jag har hunnit diska, redigera bilder, ätit lunch samt kikat på lite youtubeklipp. Inser också att jag bara måste ut på en promenad innan det mörknar. Fokuset är som bortblåst alltså. Nu ska jag sluta prokrastinera och ta tag i frågorna. Alternativt gå en promenad, hehe. Vi får se. 
 
Ha en fortsatt fantastisk söndag!
 
Upp