19. Hemtenta, en promenad och Laakso

Söndag. Fyra bilder från idag, som inneburit en del skrivande på hemtentan som nu är inlämnad. Om lagar handlade den, ganska intressant har jag kommit att tycka men det är ju så himla mycket. Hur många lagar finns det inte? Rätt så klurigt att hitta rätt när en ska svara på frågor och så. Men nu är allt klart och den är inskickad vilket känns himla fint. Imorgon är jag dessutom ledig, underbart. Tänker att dagen kommer innehålla ett träningspass, en tur i några second hand-affärer, bokläsande och så vill jag testa att göra ett pålägg med cashewnötter och koriander bland annat. Helt enkelt en extra helgdag, och det passar mig utmärkt. 
 
Jag hann även med en pluggpauspromenad. En väldigt bra sådan innehållande bra podcast och sköna vindar. Det börjar bli varmare nu känner jag och Malmö är fullt av massa vårblommor! På kvällen blev det klarblåhimmel och en riktigt fin skymningssol. <3 
 
Åh! Jag vill ge er ett musiktips. Laakso, ett band där Markus Krunegård är sångare. Snart släpper de en ny skiva (pepp!) och så finns de ju massa fina gamla låtar. Mitt favoritalbum är Mother am I good looking?, så så så himla bra! Och i maj ska jag och Mattias på deras konsert här i Malmö. Som jag längtar. 
 
Upp