Omtentaplugg och två konserter

Vid det här laget förstår ni säkert vad jag pysslar med mest om dagarna, omtentaplugg. Lagom pepp men snart är det bara en vecka kvar. Allt är lite fyrkantigt just nu, plugga, jobba, träna, sova och däremellan försöka trycka in lite roliga grejer. Ikväll ska jag och Mattias på konsert, vi ska se Matt Corby i Lund och det är jag väldans pepp på. Dessutom: idag klockan tolv släpps biljetterna till Håkans konsert i Malmö! Om jag vill gå?! Så himla nervöst det därmed biljetterna, jag hoppas verkligen allt är lite mer lungt än förra biljettsläppet till Ullevi... Vill verkligen verkligen verkligen gå!

Nu: vila och läsa tidningen (vi har börjat få Sydsvenskan fredagar, lördagar och söndagar!!) och sen ska jag träna. Snart en vecka kvar till Midnattsloppet det med!

Ha en underbar lördag!

Upp