02. Om att inte göra någonting alls.

IMG_1092 copy
 
Lördag. Igår skrev jag den sista tentan för termin 2 och förhoppnigsvis klarar jag mig. Det är ju sånt där en aldrig kan veta känns det som, om tre veckor får vi se. Lättnaden när allt är klart är underbar däremot! Efter en himla lugn eftermiddag möttes vi ett gäng för att äta middag och dricka obligatorisk tentaöl på Möllan. Sen blev det spel, lekar och massa prat på bragegatan till sent. Fin kväll och ett himla fint avslut på denna termin. Nu är vi nääästan lediga i en hel vecka innan termin 3 drar igång, känns fantastiskt. 
 
Så idag har mest bestått av långfrukost (avokado och philadephiamackor mmm), bokläsande (ska visa er vår nuvarande bokklubbsbok snart!) och en promenad för min del. Mattias är har gått iväg för att köpa pizza och sånt så jag tror att kvällen kommer fortsätta i samma lugna anda, kunde inte bli bättre. Ha det fint!

Dagbok., Fotografier. | |
#1 - - ISA:

åh post-tenta känslan alltså.. så underbart!

Svar: eller hur!!! älskaren <3
Frida

Upp